Publicerat: / Allt å ingenting

Toppen:D

idag var min pojk såååååå duktig... han lyssnade precis på allt jag bad honom om.. visst de var inte de snyggaste å bösta han gjorde men han lyssnade iaf.. å jag kan ju inte felfritt heller.. trots att jag satt som en studsboll å for hit å dit på honom så skötte han sig toppen.. han flyttade för skänklar å gick ner på tygel osv.. fattade galopperna å lyssnade på ökningar å nedsaktningar osv.. sååå duktig var han.. pigg å framåt:D men han har ont i baktassarna..för i paddocken så kändes han inte stel å konstig.. men nä rjag skrittade av i skogen så kände jag de igen så.. ja.. får se om de blir skor runt om nu eller om jag tar de lugnt å mest ride ri paddock å sen sliter av skorna när snön kommer å tar tag i de i vår.. får väl se hur jag känner när de väl kommer dit=)
men jag är sååååååå nöjd med ridpasset idag:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: