Publicerat: / Allt å ingenting

då å nu

jaha.. igår så var de en tripp till kalmar.. å vi kommer hem med en ny tv:P den andra går ju snart inte att titta på... skärmen låser sig å blir starkt i färgerna.. svart i ena kanten osv.. så de fick bli en ny...=) dock inte inkopplad än då min älskling är på sin utbilding till i morgon kväll så de blir nog på tisdag kväll som vi kommer att titta på den för första gången.. spänande:P haha
 
idag så har jag inte varit utanför dörren än å kl är snart 16,30 hah amen de blir lite senare nä rjag ska till stallet för att fodra hästarna.=) för nu så regnar inte så farligt längre så nu får dom snällt vara ute några dagar till innan de rä dags att stalla in för natten,.
 
annars så händer de inte direkt något. längtar till att min älskling kommer hem å de är bara som tur är komme rhan ju hem i morgon kväll=)..
 
annars vet jag inte.. på lördag så vill jag åka till ölands skördefest så ska försöka få dit min älskling å se hehe  på söndag hoppas jag att de händer nåt då vi firar ett år som förlovade känns helt underbart alltså.. snart varit tillsammans i tre år.. tiden går så fort.. kanske nästa lite läskigt fort ibland.. å ibland går de långsamt.. usch vet inte vad man vill att den ska gå egentligen:P hehe



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: