Publicerat: / Allt å ingenting

Jag vara förkyld:(

ja. då har förkylningen kommit ordentligt nu då.. snörvel... hosta.. tryck i bröstet.. halsont... öronvärk.. fryser.. svettas.. ja.. men jag kommer nog försöka att hålla mig borta från sängen iaf.. har ju ingen feber.. så de b lir en skritur i skog å mark senare.. sålänge de inte regnar.. hehe fr då tänker jag inte sätta mig på hästen.. så de b lir skritt verkligen i skogen idag.. bland stock å sten så han få rlyfta hovar å träna lite.. kan han behöva.. haha.. får väl se hurmycket ed blir innan snön kommer.. jag gillar ju inte snö så när de komemr snö så blir de lätt att jag skiter i allt vad ridning heter så jag hoppas att de dröjer med den så jag kan rida mer.. men de är sånt man får se..
 
annars idag beställde jag hemgjord pizza hos mim pappa:D så åker dit i kväll å äter de.. devar så länge sen.mmmmmmm:-D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: