Publicerat: / Allt å ingenting

regnrusk

 nu är de verkligen regn å rusk ute.. gillar de å gilra de inte.. jag gilalr inte när de regnar när man ska rida.. de är hemskt.. han är blöt å jag blir blöt.. nä inte skoj. men annars tycker jag de är mysigt med regn..
 
förkylningen har väl blivit lite bättre.. känner inte så mycket längre.. skönt de.. men yrseln har kommti inatt var de hemskt.. men hoppas att de försvinner.. de kommer ju frn nacken de vet jag ju men ändå..
 
idag har jag varit med A å L.. de var mysigt.. lite lunch å snacka massa skit.. alltid skoj=)
 
ivkäll bli de annars lugnt.. blivit beordrad att göra kycklingpaj.. så bäst att jag gör de då hahaha,,
 
i morgon blir de iaf kalmar en sväng... får väl se om man hittar nåt där..sen blir de tidigt isäng.. älskling ska upp tidigt å lämna mig på söndag morgonen.. han ska på utbildning å kommer hem måndag eftermiddag. men är ju bara en natt så de är lugnt hehe..
 
ja annars har jag inte så mycket att säga faktiskt:P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: