Publicerat: / Allt å ingenting

velar...

Jag vet inte hur jag ska göra. skaffa medryttare eller inte.. på ett sätt vore de skönt dom dagar man inte har nån lust alls. för synd att  han bara ska gå å inte göra nåt.. även om han kanske tycker de är livet på en pinne.. men jag vet inte.. men ändå så känner jag mig kräsen.. vill ju veta att personen i fråga kommer ta hand om min häst.. men menar de är ju itne direkt så att han ska flytta n ånstans.. ag kommer ju ändå att vara uppe i stallet mer än medryttaren.. men jag vet inte. tankarna bollas fram å tebax.. mn vet inte hur jag vill göra riktigt.. nu i vinter vore de ju skönt hehe:P.. men ja.. kan ju lägg aut annons å skriva att jag endast skaffar medryttare om jag hittar en som passar oss båda å seb välja nån som jag verkigen tycker om.. menar vill ju att persnen ska kunna vara ärlig mot mig å rak om de är nåt..
gaaaaah!!! blir galen på de.. vet inte vad jag vill riktigt.. tycker ändå att jag borde ta mig ikragen.. jag går ju trots allt hemma å har all ti i världen.. men vet inte varför motivationen bara försvinner ibland.. fattar inte varför:S de är de som är de jobbiga att den bara försvinner.. *morr* aja får väl se om jag kommer fram till nåt.. nån som har nån åsikt:P?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: