Publicerat: / Allt å ingenting

födelsedagsfika!

ja idag nä rman kom upp till stallet stod de födelsedagsfika på schemat då W fyller år idag.. grattis igen!!
god tårta å mycket gott sällskap.. riktigt trevligt..

hade tagit in top innan för att han skulle få vila lite.. tog en stund innan han faktiskt slappnade av men sen sov han faktiskt.. tror att han tyckte de var skönt.. han har ju inte fått stå inne nåt innan i sommar.. så han fick faktiskt vara ledig idag.. för i morgon är de hoppträning med W så får vi se vad som händer.. hoppas att de inte är allt för varmt.. idag i stallet var de faktiskt lite molnigt å blåsigt så de var riktigt behagligt ute.. hoppas p samma väde ri morgon för då kommer de nog gå bra=)

annars nu i eftermiddag var jag en sväng på AF å visade upp arbetsgivarintyg å fick lite mer kött på benen om vad som gäller för a-kassan.. hade lite frågor som jag fick svar på.. å är nöjd med svaren=) så känns bra.. så ska bara slänga de på brevlådan sen när pappa å jag ska ut å handla lite å så.. ska in på lantmännen å se om jag hittar en ny flughuva.. kan vara bra å ha en att byta med då han skitar ner dom så dant så man kan tvätta dom mellan gångerna:P men inte säkert dom har nån som faller mig i smaken riktigt..men de återstår att se..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: