Publicerat: / Allt å ingenting

gäääääsp!

nä så farligt är de inte:P.. vaknade väl vid kvart över 8... gick upp å hoppade in i duschen,.. hade glömt att de faktiskt är ganska skönt att duscha på morgonen.. jag är annars en kvällsduschare:P

så nu sitter jag å väntar av tiden bara... blääääää hatar att sitta å vänta på en speciell tid såhär.. för jag är ALLTID för tidigt ute. så nu får man sitta här å trumma med fingrarna.. blä... aja 40 minuter i lugn å ro är väl inte fel?.. eller .. JO!!! blir sjut rastlös nu för tiden.. trots att jag vet att de kommer att vara fullt upp idag men men.. får se hur de blir.. möte på AF vid 10 iaf.. får hänga på låset så man slipper sitta å vänta på sin tid allt för länge.. har lite ångest med att gå tillbaka dit.. tänk om man får prata med nån som är tjurig å arg.. usch.. gillar inte sura människor.. man ska vara glad å LE när man jobbar med andra människor.. men de är ju många som inte fattar de tyvärr. aja så är de bara att gilla läget å i såfall le överdrivet så att dom blir irriterade.. de är alltid skoj:P

annars lunch med L som de ser ut nu.. sen blir de stallet.. tänkte jag skulle rida ut i skogen idag å låta han galoppera av sig lite.. A visade mig en väldigt bra väg så ska se hur han är ensam på den vägen å se om han vill galoppera på sådär ensam.. tveksamt att de kommer gå så fort men ja huvudsaken han galopperar på:P ska bli härligt..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: