Publicerat: / Allt å ingenting

härliga galopper å grillbuffé

ja de blev en lite tur i skogen idag.. men guuuuuuuud vad trotsig Top har varit idag.. vet inte varför men han verkade piggare idag.. var ju lite svalare. men han skulle jävlas med allt.. buffas å knuffas.. när jag skulle lratsa höger bakhov så slet han till så han puttade omkull mig :-O vad va de liksom! :-O sen när jag skulle rida iväg gick de sådär.. sen i början av skogen så vägrade han stå still när jag skulle spänna sadelgjorden.. då fick jag ryta i lite.. då vart han hur bra som hellst å pigg  klev på.. så de gick bra.. men när vi kom till en grusväg så ville han bara vända hemåt.. :/ kan vart blåste men de var som att han tittade på nåt i skogen.. men fattade galopp å han sparakde till ett glädjespark å sen var de inga problem längre =) han galopeprade på jättebra både när jag stod å när jag satt.. så de kändes jättebra=).. så de vart lite blandat idag hehe.. sen vet jag inte om han är van att gå på vänstra sidan av vägen.. för han vill ALLTID gå på vänstersidan så man får styra honom hela tiden.. får han gå på vänster så är han nöjd.. men litar inte på bilister så jag vill gärna ha honom p rätt sida så att säga.. men de gick bra=)
får se hur de blir i helgen nu.. tror han ska få vila antingen lördag eller söndag.. får se vilken dag de blir..
 
annars så ska älskling å jag ut på terazzen å äta lite grillbuffé om ett tag.. de ska bli gott.. han skulle egentlign gått ut med några grabbar från jobbet men de blev tydligen inte av då några hade bangat ur. så då får jag bli andrahandsvalet :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: