Publicerat: / Allt å ingenting

hemma

sorry för dålig uppdatering de senaste dagarna..men de har varit mycket å inget internet å höll på att bli galen på att skriva på mobilen:P
 
lysekil... dit åkte vi i lördags morse.. gick på havets hus som jag kommer ihåg sen jag var liten.. blev dock lite besviken.. då jag minns de som mycket större.. men är väl så när man är liten.. menmen de var trevligt ändå.. efter de så gick vi lite i lysekil.. tog lite lunch å sen åkte vi vidare till ett jätte mysigt bed and breakfast utanför stenungsund.. en herrgård :D hur mysigt som hellst å äta frukost på uteplatsen på morgonen i solen.. har haft strålande väder i stortsett hela tiden.. inte fått nåt regn på oss iallafalll.. nästan varit lite för varmt..=).. från herrgården som för övrigt vette ut mot hästhagar s man kunde se dom vid frukost så landade vi i kungälv.. där stod bohus och carlstens fästning på schemat... för övrigt så har jag haft oooooooooooooooooont i benen sen ribbåten.. träningsvärk i låren som lett till att man belastat fel så fötter å knän tagit stryk men men bara bita ihop.. går bara lite långsammare att gå:P..
 
bohus fästning.. jätte bra å mysigt... en bra guide å man fick se i stortsett allt helt fritt.. så de var skoj..
 
vidare mot marstrand å till carlstens fästning.. man fick ta båten sista biten.. å backen upp till fästningen var DÖDEN!! fy fasen vad lång å brant.. fast de var ju meningen,.. där fick vi höra historien om LassaMaja.. de var lite kul.. bra guide där med..
 
sen efter de vidare att köpa lite rökt fisk å stanna på vandrarhem utanför varberg.. de var rätt mysigt.. sitta på kvällen å äta lite rökt fisk å kex ost å vindruvor=) tog även ett dopp i havet.. eller ja fredrik gjorde de,, jag gickner till tuttarna sen var dekallt:P men nstan hela jag doppades iaf:P.. imorse packade vi åter bilen å for mot ullared.. kan ju inte vara 2,5 mil från ullared å inte gå in å shoppa:P så blev lite mer flugmedel å lite sånt.. konstigt att pengarna rinner iväg trots att man inte köpt så mycket:P.. så nu r vi hemma.. skönt.. ta de lite lugnt å sen äta lite kvällsmat å jordgubbar å lite så.. för att ta tag i vardagslivet i morgon.. finns lite att ta tag i..  självklart försöka att rida min pojk lite:D
 
försöker få in lite bilder i morgon..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: