Publicerat: / Allt å ingenting

idag lördag

idag åkte B å jag upp till stallet vid 8,30.. dags för ridtur..=).. de gick bra.. B red balo å hon verkade nöjd efteråt.. å jag var med nöjd med Top. efter så duschade jag av honom  de verkade avra uppskattat, han torkade ganska snabbt i solen å var nästan helt torr när jag släppte ut honom..
 
nu så tar man de lugnt ett ta.. Fredrik ska iväg  spela lite biljard  jag ska ta å vila lite.. å försöka komma på vad vi ska äta ikväll.. sen bär de av till en kompis till Fredrik så får vi se vad som händer där, sen blir de nog en sväng till hamnfestivalen å ser om de är nån vettig som spelar...tror inte de då de mest är lokala band men är de fint väder så är de skönt ute=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: