Publicerat: / Allt å ingenting

inte de minsta roligt!

åkte upp relativt tidigt till stallet idag.. tänkte rida ut en sväng.. å visst de gå rju bra.. men alla dess FLYGFÄN!!!! min häst blir galen.. å de sparkas med bakbenen.. de kastas med huvudet värre än vanligt.. han sliter i tyglarna.. å han sliter ner huvudet å ska klia sig på benen.. även iTRAV de r livsfarligt.. å jag HATAR dessa FLYGANDE BLODSUGANDE KRÄKEN!!! trots att jag sprayeat å smörjt så hjälper de inte.. dom lurar oss bara på pengar när vi köper detta skit känns de som.. visst han är inte myycket biten men använder ändå spray mot broms osv när jag ska rida.. smorde tom in i ansiktet på honom..inte hjälpte de.. stackarn.. nä han var inte de minsta avslappnad idag.. funderar på om man ska ta å rida senare nån kväll i veckan å se om de är nån skillnad med kräken.. kanske minskar på kvällen mot vad de är på förmiddagen.. nån som vet?

ja de är väl bara att testa, annars händer inte mycket.. funderar på att åka till farmor en sväng å lämna tillbaka hennes tårtfat å lite så..

ikväll får vi se vad som händer..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: