Publicerat: / Allt å ingenting

inte gjort mycket idag inte

Ja idag vsr jag seg som fan, älskling vaknade kl6, hur pigg som helst, så han gick på en promenad så att jag kunde få sova lite till, tack de var snällt. :-P sen hade jag lovat att hjälpa honom att filma på gymmet när han skulle göra några övningar så det gjorde jag:-)
Sen lunch å iväg till stallet, tänkte att jag skulle se om Top ville leka lite med en pilatesboll, den var dock inte intressant så släppte honom lös istället, de varbtydligen roligare, för han sprang å sträckte ut ordentligt. Sen hjälpte jag till lite stt få in de nya höbalarna på skullen, är van att hjälpa till så kändes inte bra att låta bli, hjälpte väl lite iaf å gick lite fortare än om S skulle gjort det själv.

ni ikväll har vi bara ätit sallad å tagit det lugnt med lite film.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: