Publicerat: / Allt å ingenting

några dagar i kort

har visst missat att blogga några dagar.. men de har faktiskt varit fullt upp hehe..

söndag: började med att B fick rida top en liten sväng i paddocken..i regnet.. :P men de gick bra.. regnade inte direkt mycket de var skönt de lilla som kom.. senare så bokade fredrik å jag bio i kalmar att se på kvällen "transformers 4" den var riktigt bra.. dock så somnade jag ju en liten stund mitt i när de var som mest "krig" hahaha inte ovanligt.. men har varit trött de senaste tiden..

Måndag: hjälpte fredrik lite gymmet... han ville ha lite hjälp i bänkpressen bla. senare så plockade jag upp L å vi åkte till västervik där vi träffade S å vi åkte runt å shoppade lite.. fick med mig lite hem. sen ringde Joline å undrade om jag å fredrik ville komma till dom grilla.. självklart ville vi de.. å de var gott å hur trevligt som helst att sitta å snacka.. så vi sa de att nästa gång skulle vi gå ut å äta.. å de ska bli så kul på fredag när hon flyttar hästen till vårt sommarbete.. då kan vi rida ut lite igen å snacka massa skit:D vi var väl hemma runt kl 22

Idag Tisdag: hjälpte fredrik i gymmet lite grann. var hemma hos pappa å matade fiskarna å en snabbis hos farmor. sen hem å ta de lugnt... eller nä diskade en del osv först.. mår inte allt för bra idag faktiskt.. mitt huvud håller på att sprängas.. men de är väl vädret då de har åskat en massa.. lite regn har de kommit men nu lyser solen igen.. vet inte om de blir nån ridning.. ska åka upp om en stund tänkte jag å se vad som händer.. får se om de blir ridning eller om han får vänta till hoppträningen i morgon.. får se hur jag mår när jag väl kommer upp...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: