Publicerat: / Allt å ingenting

så glad att jag fått lära känna er!

Just nu känns ed trots allt som att jag mår bra..
jag är såååååå nöjd med min häst,, han är helt underbar.. visst nu börjar de märkas lite att han är i tonårstrotsen.. han ifrågasätter mig lite å vill testa om hans idéer funkar på mig :P men de går inte haha..älskar stallet som jag står i.. verkligen!! helt underbara människor som jag är sååå glad att jag fått träffa å lära känna å ha roligt med.. hoppas verkligen att de håller länge..älskar min kära sambo.. känns som att vi verkligen är på äg framåt med massa saker just nu.. vi tänker lika i så mycket.. visst tjaffsar vi ibland.. kanske lite för mycket,, men på nåt sätt så hittar vi tillbaka.. å de känns bra.. hoppas att huset är på G som vi väntat på.. isåfal hoppas vi på flytt till hösten å då får jag ha en riktig julgran till jul.. då kan han inte skylla på att vi inte har plats:P så längtar helt klart till man får ett hus så man egentligen kan sparka igång livet..
hoppas självklart på att få jobba snart igen.. de är ju de som gör att man kan leva faktiskt.. så ja.. men de är ju bara att hoppas att jag får komma tillbaka till de jag hade då jag verkligen trivdes där å vill tillbaka.. annars så hoppas jag verkligen att jag hittar ett annat jag jag trivs med.. å där jag får träffa människor..

nä känns faktiskt som att jag mår rätt bra ändå=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: