Publicerat: / Allt å ingenting

arg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

så jääääävla sur man blir här har jag skrivit ett jätte långt inlägg om dagen å så försvinner allt!!!!!!! lite lagom glad man blir då.. så de blir bara kort sammanfattning nu bara för de

stallet med longering där vi övade på att han skulle lyssna på mina röskomandon å de skötte han bra med tempoväxlingar å gångartsbyten..fattar galoppen i stort sett direkt när man ber honom... lite probem med att sakta av till skritt men efter ett par varv så går även de.. ibland nästan direkt så lite olika de.. men jag är nöjd

annars hem å äta lunch sen lämna bilen på verkstaden.. är nåt fel på abs i bilen.. sen hem å sen vidare till gymmet...

väldigt nöjd med dagens träningspass trots att jag har trött å inte alls hade lust.. men blev en del kondition så fick upp pulsen många gånger.. å de ärju egentligen hur skönt som helst så de är skoj faktiskt.. nu blir de nog inte träning förän torsdag eller fredag.. i morgon är de fullt upp med tandläkaren å stallet med att klippa häst å sen åka iväg med top å w på ridledktion i ridhuset...
Dessa två finingar!!♡

ha de!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: