Publicerat: / Allt å ingenting

gilla läget

A tyvärr så får ni nog gilla läget med att jag inte är så bra på att skriva om helgerna:-P

I torsdags åkte jag till A å hennes barn där jag stannade över till på fredag, lite snack å mys, trevligt, nör jag ändå körde förbi kalmar så passade jag på att köpa vinterskor, två par fodrade för 300 kr tycker jagg va billigt, så de fick de bli. Var trött på kvällen så fick bli lugnt, på lördagen så bar de av på kalmar slott julmarknad där jag fick med mig lite hem, bla glögg, leverpastej, fudge, kalvdans å enbärsmust, gottiga grejer. Klarade av stallet snabbt då jag var trött å frös, sen på kvällen kom min älskling hem, idsf söndag så blev de en oiten tur baebacka i paddocken där jag faktiskt lyckades galoppera ett par steg, men glömde halsringen så tappade lite balans meb är nöjd, meningen var att vi även skulle gått på julskyltningen men fredrik mådde inte bra så de hoppades över, även min träning på gymmet fick ställas in, men hoppas på att de blir lite i veckan, annars i morgon är de minihoppning med w i grönskog, a-s ska vara med på nissan så de ska bli kul att se på:-)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: