Publicerat: / Allt å ingenting

ibland...

ibland vet jag inte vad jag känner.. allt är på topp å så är de nåt som kommer å slår en på käften å man dyker ner en liten bit igen.. ska man egentligen leva i de dolda i sin egen lilla värld så man inte kan få en smäll på käften.. så att man tror att allt faktiskt är bra..? hur vill jag göra? vad vill jag göra?.. jag tror ju att jag vet vad jag vill.. men den där lilla smällen gör att man börjar tänka igen.. är de verkligen som jag har trott? eller är de i själva verket nåt annat? vill inte tillbaka till för ett år sen.. de värsta veckorna i hela mitt liv..! nä jag vet inte vad jag ska känna.. eller tänka..

å ingen alls att prata med om detta.. ingen som finns där som jag verkligen kan prata med om vad de är eller hur jag känner..

mitt hjärta mår inte bra av detta heller.. hårda hjärtslag pga att de hoppar över slag.. allt detta gör inte saken bättre tyvärr..=(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: