Publicerat: / Allt å ingenting

inte den bästa...

på att uppdatera på helgerna märker jag.. så allt kommer väl på en gång nu då..:P

fredag: då stod de intervallträning på schemat med Top. gick rätt så bra.. men vi var väldigt trötta båda två. så de blev bara 15 minuter intervall + igångsättning å nedtrappning. så han var helt svettig å jag med så är nöjd ändå..=)

sen på kvällen så var de en hösträff för If-metall som vi var på..=) så de var trevligt.. med mat å underhållning..=)

Lördag: stallet på förmiddagen.. utan ridning.. regnade å jag hade ont i ryggen... så de var bara tt åkahem sen..sen bestämde vi oss för att gå på bio i kalmar.. så de blev en tripp dit å även i ett par affärer=) såg "interstellar" å den var faktiskt bra.. den var inte alls vad jag trodde å de gillar jag när jag blir positivt överraskad=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: