Publicerat: / Allt å ingenting

lördagen

ja de var fullt uppi går så får skriva idag istället..

lördagen började med att åka till stallet vid 9. göra ordning häst för tävling i m-ås. allt gick bra.. han tjurade lite vid lastning men annars så...

W å Top gick felfritt i 80 cm igen.. å fick en ny rosett.. dom är sååååå duktiga å jag är så stolt över dom... så de får nog kanske bli 90 nsta gång hihi.. å så är de väl planerat att W ska ta grönt kort så man kan vara med på lokala tävlingar å så.. så då måste de kunna klara en bana på minst 90 .. men de tror jag lätt att dom klarar=)

efter de så var de i stort sett bara att duscha å byta om för att åka till farmor på alla helgona fika som vi gör varje år.. sen vidare till farfars grav å tända ljus.. sen efter de hem igen å vända för att sedan åka på middag med trevligt sällskap.. å de var en myyyyyycket trevlig kväll måste jag säga.. vi bjöds på vildsvinsstek å potatisgratäng...åååååååh vad gott de var.. de tackar man ju inte nej till om man säger så.. å god efterrätt å massa prat.. mycket skoj.. så hemma sent.. å ja.. idag är jag heög överkörd känns de som.. å jag har inte druckit en droppe.. så de r skumt men men sover väl dåligt kanske...

iaf snart så blir de att åka till stallet.. tror att de blir en liten sväng i skogen såhär efter tävlingsdag.. antagligen ensam.. men de får vi se=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: