Publicerat: / Allt å ingenting

många timmar

ja idag var de många timmar istallet.. tänkte att de skulle blivit riding med E å W men e blev inte för min del då de regnade så mycket.. blir ju så frusen om jg blir blöt å tinar aldrig upp.. så de fick vara men de blev 5 timmar där i stallet iaf.. kollade när en tjej hoppade sajgon med.. hon ska hjälpa J lite med hoppningen å jag tyckte att de såg jättebra ut=) så de tror jag kommer att gå bara bra

annars har de inte blivit så mycket gjort.. skönt att min älskling storhandlade själv idag så slapp jag gå ut mer.. så nu ligger jag nerdkrupen i soffan fullt påklädd under en filt å försöker bli varm.. han spelar tv spel å jag sitter här.. ska iaf se "sveriges värsta bilförare" sen tyckr de är lite roligt hihi:P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: