Publicerat: / Allt å ingenting

mår bättre nu

jade har inte blivit bloggat på ett tag.. min mage å jag har inte varit vänner.. illamående å spytt ett par gånger.. men framförallt har de kommit ur andra änden.. å som vatten hahaha.. men nu mår jag myyyyyycket bättre.. tror att de är nåt jag ätit.. så kändes bra att slippa åka till stallet idag.. hade inte orkat de... men i morgon hoppas jag på att vara pigg.. kommer dock inte orkat köra intervallträning med top då jag inte har nån ork när man inte ätit..men de får va, han behöver vila lite.. A-s red en sväng med j å sigge i skogen idag så de var bra.. får se om de kan bli intervall på lördag om jag känner att jag har lite mer ork.. men som sagt lär inte känna mig sämre i morgon så måste ju ändå upp å göra ordning.. å inte nog med de.. min "plastsyster" ska komma upp å titta på nissan L letar ju efter en medryttare till henne hade varit så skoj om de hade funkat mellan dom=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: