Publicerat: / Allt å ingenting

nu får jag ge mig!!

ja de är lite dåligt uppdaterat här.. men de är väl kanske för att de inte händer så mycket.. men igår var de iaf W som skulle rida top... blev lite markarbete så han fick lyfta ben å rygg.. såg bra ut tycker jag allt.. vi sa att hoppningen får vänta till på måndag då de är minihoppning i grönskog.. sen efter de får vi se vad som händer.. ska de bli kallt å fruset i paddocken så känns de inte som att jag vill att han ska hoppa där.. får väl se om de kanske blir att man kan hoppa i ridhuset lite för att underhålla de.. sen får man väl ta tag i de i vår.. mitt mål är nu att bara försöka att hålla honom i kondition vilket inte är lätt när de är kallt å fruset å sånt.. men vi får göra de bästa av situationen..

idag så åker fredrik till götebotg å pt-dagarna.. å jag åker till A å barnen å stannar där till i morgon eftermiddag... på lördag så blir de kalmar slott med A-S å J å julmarknad... så de ska bli skoj.. så hoppas på att tiden går lite fortare tills han kommer hem.. sen får vi se vad som händer.. blir väl inte mycket till ridning nu.men hade ändå tänkt att han skuklle få vila lite..sen på söndag så får de nog bli en liten tur i skogen tror jag.. ska se om jag kan ta mig runt målen ensam..om de inte är för halt på bergen vill säga..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: