Publicerat: / Allt å ingenting

söndag

idag så blev de en tur i skogen med J.. blev ingen jättesväng då de blåste nåt enormt kallt:/ så de blev en liten sväng å sen en liten sväng i paddocken med.. Top har blivit bättre i vänstergaloppen..eller så är de jag som blivit bättre..:P men de känns bättre iallafall... å så tyckte J att jag skulle testa sajgon då han var så lugn å snäll idag.. så de gjorde jag=) dock bara i skritt å trav men är jätte nöjd med de faktiskt..=) galoppen får vänta lite..

sen har jag lovat mig själv att lägga upp lite mer bilder osv så här kommer några..

min fina från dagen.
 
en bild på fina sajgon med
 
sen enligt Top så får saker inte hänga på krokar i stallet.. hade hängt upp tränset på en krok.. å där var Top tvungen att titta.. å då händer detta :-P
å inte brydde han sig om de ett dugg.. han stod bara där å halvsov :P haha min finaste.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: