Publicerat: / Allt å ingenting

späckad dag

ja idag har de verkligen varit fullt upp å inte är den slut än..

dagen började vi kl 8 frukost å sen till gymmet.. körde lite kondition å man fick upp pulsen... även lite bänkpress... så känns bra.. efter de hem å äta lunch.. iväg å titta på huset. jag blev helt kär.. men fredrik tyckte de var för litet så de blir nog inget med de=( synd för jag ville verkligen ha de å vill verkligen härifrån men men de får väl vänta.. sen till stallet

där hade jag bestämt mig lite för at thoppaå eftersom fredrik var med så passade de perfekt.. de slutade med att jag vågade hoppa 60 cm.. å de såg rätt okej ut.. han filmade å jag är så jäkla nöjd.. å jag vågade:D sen vet jag inte om jag vågar hoppa så mycket högre med tanke på min vikt.. 70 kanske men där är iaf gränsen.. men tror jag ska hoppa lite oftare.. bra gymnastik för top på de höjderna.. så nästa gång blir de nog att sätta upp två hinder så man kan ta lite efter varandra med några galoppsprång mellan å sådär.. så de får bli nästa mål,,
nu har man duschat å slängt in maten i ugnen.. så efter maten b lir att åka till västervik å gå på bio.. idag blir de " annabelle" har längtat lite efter den hihi



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: