Publicerat: / Allt å ingenting

tiden går fort när manhar roligt.

ja idag vet jag inte vart tiden försvann.. men iaf så åkte jag till stallet vid kl 13... hade bestämt mig för en uteritt ävenidag då de var sol.. bäst att passa på medans man kan.. snart kommer ju säkert snön som ett brev på posten :P har inget emot snön men då ska de ju vara snö med å inte massa blask..
men iaf väl i stallet så kom E å hennes kompis så frågade om de ville hänga med ut en sväng.. så dom red på balo båda två. blev en rätt lugn runda då E´s kompis inte hade ridit innan.. men blev ändå lite trav å så=)
väl tillbaka i stallet så fick E testa att rida top.. tror att hon tyckte om honom men vi pratade inte så mycket om de hehe.
 
sen hem å fräscha till mig lite..för att sedan åka å möta W för lite käk å snack.. så vi kom fram till lit ebra saker med Top å hoppningen osv så de känns bra=) så i morgon blir de hoppning igen så får vi se hur de blir..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: