Publicerat: / Allt å ingenting

underbart!

hur underbart väder har vi inte haft denna hösten?? helt otroligt.. jag klagar då rakt inte iaf.. idag 15 grader varm 3e november.. underbart!..

så de fick bli en runda till i skogen.. blåste lite grann men de var ljumma vindar.. red med J hästarna skötte sig super ,, kunde tom trava bredvid varandra.. de är så de ska vara när man är i skogen å rider tillsammans.. så skönt att ha en häst med samma steg som dom andra.. är van sen innan att alltid hamna hur många meter efter som helst.. så nu är de skönt att jag har en storstegad häst faktiskt..=) annars så har d einte hänt så mycket idag faktiskt..

i morgon så vet jag inte vad som händer med hästen.. om de blir i addocken eller skogen igen hehe.. får ju passa på med skogen när man kan.. sen när de blir halt å jävligt så går de kanske inte.. men får väl se.. ananrs blir de kanske lite markbommar... för blir nog ingen hoppning denna vecka då W ska ta A-s ridlektion fast med top.. å de är dressyr.. men ska bli spännande att se vad instruktören säger om honom haha.. kanske är ett hopplöst fall :P nä men de tror jag nog inte men de finns nog en hel del att jobba på om man säger så... men men de är ett par dagar dit så vi avvaktar å ser..:P nu ska jag göra klart maten... blir köttfärssås med lite asiatsikt stuk på... gott!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: