Publicerat: / Allt å ingenting

Utkast: Nov. 10, 2014

ja idag har de varit en del att göra med.. somnade sent inatt så när älskling vaknade å gick upp å åt frukost så somnade jag om å sov lite till.. 0830 så vaknar jag å vi skulle åka iväg en sväng till gymmet å fixa lite.. sen hem å göra matsedel för veckan.. iväg å handla.. hem å äta lite luncg för att sen åka till stallet.. där väntade en ridtur i skogen med J.. å den var sååå härligt å de gick hur bra som helst..:D kunde trava bredvid varandra å kunde trycka på lit ei galopperna men även bara ligga å rulla där.. är riktigt nöjd idag.. var en härlig tur.. iaf sen hem å börja med kvällsmaten som idag blev pytt i panna... mmmmm åt ju kroppkakor till lunch.. nykokta.. snacka om att de var länge sen såååååå gott var de.. hade nästan glömt hur gott de var.. nu har jag iaf ätit.. diskat lite.. å slängt lite tvätt i maskinerna.. så nu är de bara tvätta å slappa resten av kvällen med lite program på tvn.. just nu är de ett av mina favoriter "masterchef usa"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: