Publicerat: / Allt å ingenting

vad dålig jag är...

på att uppdatera ibland haha
men ibland hinner man helt enkelt inte..

iaf igår fredag. åkte upp till stallet på förmiddagen för att rida intervall blev inte direkt intervall för de var sjö i paddocken så vågade inte riktigt.. men blev lite dressyr.. men hade ju tagit hackamoret så de blev lite mer jobb än vanligt.. men ty ckte änd att jag fick till vänstergalopp på volt ett par gånger i små stunde riaf.. tänkte mycket på mig själv att inte sitta åt högerå "dra" ut honom utan verkligen långt innerben å åt vänster så han blir tvungen att "fånga" mig.. å sen testade jag lite galopp byten.. nte ombyten utan byten.. alltså vände snett igenom aktade av lite å fattade andra galoppen.. åhan har blivit såååå duktig på att fatta ny galopp faktiskt=),

sen hem å äta lite lunch... för att senare åka till gymmet.. dock hade jag lite onti knät så fick bli lite lgnt. men de blev mycket bål å öberkropp så de kändes bra.. för jag har träningsvärk iaf haha..

sen fick vi syn på ett hus som skulle hyras ut.. iof bara 2 rum å kök men större än här.. å nääääääära stallet så vill ha de.. ska kolla på de i morgon.. sen köpte vi kebabsallad.. hem å mumsa för att sedan följa med J å P på SAS konsert.. vi skulle se på W.. men de visade sig att infon mellan henne å J varit lite bristfällig så vi gick på fel konsert :O de varlite synd men ja shit happens..

idag så blir de lugnt fredrik är med på jakt idag så är ensam.. så blir snart stallet där W ska rida Top lite.. får se om jag åxå rider lite men de får se.. sen blir de lugnt.. kanske bio.. beror på hur trött fredrik är när han kommer hem hehe



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: