Publicerat: / Allt å ingenting

vad tycker ni?

ja jag vet inte riktigt egentligen vad ni läsare vill läsa om? är de bara de som händer om dagarna osv som ni vill läsa om? eller vill ni läsa om känslor hur jag känner å har de utöver stallet?
 
ni får ge mig lite förslag.. :-P
 
just nu så har jag lagat mat.. ätit har jag gjort innan men fredrik ska få mat till lunch å kvällen i morgon så den har jag lagat.. ellerja .. ugnen har lagat jag har bara kollat så de inte blir bränt å överstekt haha.
 
annars så sitte rjag å fryser.. har varit sååååå kallt ute idag trots att de inte varit kallt å lider jämt av frossa när jag kommer hem från stallet.. sjukt jobbigt är de... så nu sitter man under flera filtar å surfar runt å kollar på "bonde söker fru".. i morgon så måste jag träna igen.. var ju några dagar sedan nu så måste göra de.. de är skoj på gymmet faktiskt.. även att jag inte gillar att svettas å vara andfådd så mår man bara sååååååå bra efteråt.. så hoppas på att man kan gå ner i vikt lite snart med.. men ja de är en del jobb.. men hoppas iallafall att de kan funka.. för vill ju egentligen gå ner i vikt men de är inte lätt..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: