Publicerat: / Allt å ingenting

är man effektiv så hinner man mycket

tvätt tvätt tvätt!! ja idag var de verkligen ett stoooooort berg med tvätt.. men de går bra att tvätta massor på bara 3 timmar å få de torrt..blev 5 maskiner.. eller ja den femte håller på att tvätta.. å kommer att få den torr åxå på dessa 3 timmar.. ställer klockan på hur lång tid maskinen tar på sig.. ca 35-40 minuter tar de för en 40 tvätt ett torkskåp å en tummlare.. tur de är jag som tvättar.. för min kära sambo har inte koll på tiden när han tvättar.. ska tillägga att de är mest min tvätt.. ibland är jag snäll å tvättar hans men han får allt tvätta sitt eget ibland åxå:P..

usch vilket tråkigt inlägg de blev.. men ville bara tala om hur effektiv jag är när jag tvättar haha.

annars lyxfällan på tv.. jadu.. säger inget så har jag ingenting sagt :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: