Publicerat: / Allt å ingenting

full fart!

ja idag har an hunnit med mycket.. vakna, gå upp, käka frukort... sen komma fram till vad man ska äta hela veckan för att sen kunna åka å storhandla för en vecka i taget.., väl hemma så fick jag ett städryck å började att städa. fredrik fick till uppgift att gå ut med all återvinning å sopor.. så de höll vi på med i ca 1 timma.. så de gick bra.. sen lunch å sen liiiiite lugnt en stund.. en dags för stallet där jag bokat in uteritt med E å W..balo å wille..

så up å göra ordning å bege sig runt målen,.. gick rätt okej.. jag var i mitten med top.. men när vi skulle brja trava så blev han "knäpp" igen.. må galopperar bakom den om travar framför å brallade iväg när wille kom ifatt honom bakom.. knäpp häst.. blev inte å rädd som jag trodde men kände ändå att de inte var riktigt å jag ville ha de ifall att.. å fick förslaget att vara först.. vilket jag trodde skulle gå åt skogen.. men de gjorde de inte.. gick hur bra om helt å han galopperade lugnt å fint.. å de kände toppen!! :-D å de får nog bli å i framtiden... iaf om man är fler än 2 är vi två å har de ju gått rätt bra.. men de märks..

annars så kanske de blir en till pay and jump på lördag.. får se vad W bestämmer sig för.. men då börjar vi nog på 80 för tror inte han tycker att 70 är mycket lönt :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: