Publicerat: / Allt å ingenting

gick hyffsat ändå..

idag blev de en tur i paddocken med lite galoppbommar varav en upphöjd.. å en random utlagd nånstans i paddocken.. å sen ett litet "hinder" på kanske 40 cm... tycker ändå att de gick rätt bra.. han galopperade på bra i båda varven.. men de är ju vänstergaloppen.. idag vet jag itne vad som händer.. om de var jag som var tröt ti ryggen eller om de var han som var trött.. men den funkade inte allt för bra:P men vi kom över bommarna iallafall..men han blir ju så himlans utåtställd.. så a-s fick hoppa upp å känna igenom honom lite.. å visst är de så at than är svår i vänster galopp.. men fick lite tips på vad vi kan va på.. för traven är relativt okej nu tycke hon med.. så de är bara att traggla vidare.. så de kommer.. känns ju ändå som att han har konditionen nu.. å rätt mycket styrka med. men antagligen så krävs de ndå mer n han har. men de ska vi fixa.. som sagt hoppas bara att jag kommer kunna hålla igång i vinter.. men de får man se.. hoppas gör jag iallafall..=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: