Publicerat: / Allt å ingenting

hunnit mycket

Dagen började kl0700, upp å åka till stallet, ridning på Balo väntade, hade frågat om a-s ville rida genom top å vi hade pratat ett tag om att jag skulle testa balo igen. Sagt å gjort, de var hur kul som helst, han är lite stretig i början å vill gärna springa hela tiden men han gav sig å jag kunde börja jobba så de kändes jätte bra vågade först inte galoppera men tog mig i kragen å ham hade ju faktiskt en mjuk å härlig galopp, så jag är jättenöjd.

ang top så ska jag sträva efter att rakställa i båba varven, öva mycket på volt å även galoppfattningar, så de har jag att göra framöver, ska se om a-s har lust att hålla en "lektion" för mig snart. :-)
 
sen var de hem för att åka en snabbis till Västervik sdå fredrik hade ärende där så jag följde med för att passa på att träffa S över en lunch, efter de hem igen, tog de lugnt nån timme, följde sen med pappa till stan en sväng,  sen hem å slänga maten i ugnen,  nu äter jag å ska snart glo på tv, om de finns något att glo på vill säga. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: