Publicerat: / Allt å ingenting

ni är underbara!!!

Trots att de blev en mindre bra dag för mig med lite motgångar å besvikelse på mig själv så vill jag bara säga till er J å A-S ni vet ju vilka ni är ;-) att ni är totalt helt underbara!!! å jag ber om ursäkt för att de blev som de blev.. men som sagt b lir så ledsen å besviken på mig själv i sådana situationer som blev idag så kände att jag nog gjorde bäst i att åka hem.

ni är bara så bäst å jag är såååå glad att jag får vara nära er å ha er i mitt liv. Ni har kommit att betyda så himla mycket för mig så jag kan inte ens förklara i ord hur mycket å hur mycket eran stöttning har hjälpt mig.

de är bara att inse att jag har en bit kvar fortfarande, men med er vid min sida å min underbara häst så kommer jag att lyckas om jag bara har lite tålamod.

å jag hoppas att vi kan vara vänner å umgås, inte bara i stallet utan även utanför stallet.. ser jätte mycket fram emot horseshow i göteborg i februari med er.. vad kul vi ska ha.:-D. synd att de är så länge dit men då har man nåt att ser fram emot!! :-P

ni är bäst!! bara så att ni vet!

tack för ordet.
over and out!


Postat av: A-S

💕🙊

2014-10-21 @ 19:05:27
http://www.vilkethastliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: