Publicerat: / Allt å ingenting

ridhuset

japp i eftermiddag blev de en sväng till ridhuset... Top fick inte sällskap av sigge men de gick bra ändå J var ändå med mig å hjälpte mig lite.. se lite småsaker som jag inte själv tnker på osv.. hur jag har mina händer å varför jag gör vissa saker.. vissa saker är bara fixidéer som man fått för sig åinte kan svara på varför å andra saker vet man itne ens om att man gör.. men jag är ändå helt nöjd faktiskt.. visst de är de där jädrans vänstergaloppen..eller inte galoppen men om på volt.. han var väldigt pigg idag så de underlättade ju å på så sätt var de riktigt kul att rida honom.. men J satte upp så hon själv får känna hur han gör å fick lite mer förståelse i att jag får kämpa.. sen så "orkar" inte jag hela vägen heller.. då de även är mitt sämsta varv.. så vi hjälpr ju inte direkt varandra.. men i slutet när jag blev lite irriterad på mig själv så blev de mycket bättre haha.. ja de är lustigt de..:P men jag är ändå nöjd faktiskt... om inte annat så på hans energi.. å viiiiiiilken skillnad de är att rida i dressyrsadeln alltså.. ojojoj.. vad bättre min sits blir.. men ja de finns mycket kvar att träna på.. hoppas bara att jag ska kunna ha råd att boka in en tid hos tränare så man kan se vad hon säger med..

efter de så var de ridhuset igen å titta på när A-S red lektion.. spännande att se när andra rider.. blir så avundsjuk.. vill åxå kunna rida så bra ju !!

å nu är de bokat.. W har anmält sig på P&J i blomstermåla på söndag.. så ska bli spännande.. hoppas på att J kan följa med.. å även A-S.. lite stöd för oss båda haha.. *håller tummarna*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: