Publicerat: / Allt å ingenting

slut!

Ja nu är denna dagen slut, idag hsr jag varit hos läkaren, har börjat få väldigt hårda hjärtslag till å från, känns obehagligt så ville kolla upp de, så de inte ör blodtrycket eller så, blodtrycket ligger på det vanliga lite låga värdena, pulsen normal, ligger runt 67 slag, så dom trodde inte de var nån fara, å de är ju skönt, men slutar de inte så får jsg väl höra av mig igen, får se om de släpper, är mer att de är obehagligt, jag tror de är någon inre stress, men får se.

efter de,stallet, skulle vara en intervall idag men gick inte så bra, han var helt tvär idag, men lite blev de ifall, men inte nöjd. Får hoppas de går bättre i morgon då de är besök av några barn somväldigt gärna vill rida efter mig :-P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: