Publicerat: / Allt å ingenting

snurrar

Tänker fram å tillbaka nu.. vet inte vad de är. .om de är hösten eller om det är nåt annat. Men vissa dagar är de uppåt. Andra totalt ner. Ingen aning om varför. Men idag så känns de nu som att jag behöver hjälp med hästen. Känns som att de verkligen behövs nån med tid som kan rida å verkligen kan rida till honom lite å som sen kan hjälpa mig kanske när jag ska rida. Känns som att vi skulle behöva flera dagar i veckan till detta. Men problemet är ju att jag inte har råd. Frågan är om man kan hitta nån som inte vill ha betalt .Jag skulle inte kräva betalning Heller då de inte handlar om pengar utan om träning. Ja jag vet inte.. undrar om jag klarar de själv. ? Har ju folk runt mig som är snälla men dom har ju sina egna hästar.

Nä tankarna bara snurrar runt utan Slut känner jag. Ja jag får se. Förslag på hur jag ska göra är välkommet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: