Publicerat: / Allt å ingenting

träning!

idag blev de en sväng till stallet på förmiddagen.. dock ingen ridning.. kände mig inte riktigt pepp på de i detta väder å jag fryser som bara den å liknande så han fick stå idag.. tänkte att W skulle få rida honom en sväng i morgon om hon vill.. då de blir tävling på söndag så blir de nog bra att jan blir riden lite lösgörande osv inför söndag..

efter lunchen hemma så for fredrik å jag tillgymmet.. har bestämt mig för att försöka komma igång å gå ner i vikt osv..

å jag måste erkänna.. de var riktigt kul faktiskt.. å ha min älskling vid min sida gjorde saken mycket lättare.. så hoppas att jag kan hålla igång nu så ed blir lite viktnedgång ordentligt... för jag vill verkligen de nu... men de ska nog gå bra.. så länge jag kan hålla mig borta från förkylningar osv så ska de nog gå.. å sen trappa upp träingen mer å mer.. men vi höll på i en timme iallafall.. å jag är riktigt nöjd.. fick upp pulsen å svettades.. så de är bra.. så i morgon blir de mer.. söndag ligger på is då de är tävling så lär de ta hela dagen.. så vi hoppas på att vi får en rosett med oss hem :D de hade varit riktigt skoj.. men får vi de inte så får vi inte så.. får se om han orkar hela banan runt.. de är mest de jag är "orolig" för.. men vi tog ju en täyy låg höjd just för att han ska orka... så de ska bli spännande..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: