Publicerat: / Allt å ingenting

underbara, härliga du!

idag är jag såååååå nöjd med min häst idag.. eller är de ofta men ändå.. igår red W i skogen å sa att han hade bockat! å jag blev livrädd.. men efter en stund så kom vi övrens om att han "sparkat" som han brukar göra då blev jg lite lugnare :P menvar ändå lite nervös idag då a-s å jag hade bestämt att intervallträna lite ute på grusvägarna... men de gick huuuuuuuur bra som helst.. kunde trycka på honom riktigt ordentligt om jag ville å såååå underbart å härligt de är att bara ställa sig upp å man känner att man står helt still å hur hästen jobbar under en.. underbart!!! bästa känslan som finns.. jag ljuger inte.. bästa känslan som finns..!! tror att jag kan lita på min häst mer å mer.. där ligger ju felet hos mig att om han hoppar till eller liknande så blir jag lite rädd/nervös å då blr jag tillbaka dragen lite.. men nu är jag på topp igen å de känns så bra.. får se vad so händeri morgon..funderar på lite bommar å nåt litet skutt kanske.. får se..=). mår bra just nu iallafall=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: