Publicerat: / Allt å ingenting

Utkast: Oct. 21, 2014

ja då blev de ju ingen uppdatering i går så den kommer idag:P

igår var jag i kalmar med a-s. skulle lämna in en sadel på check.. så när vi väl hade snurrat ett tag så hittade vi stället av en ren slump haha.. så de var ju tur..:P sen bestmde vi oss för att åka in till stan en sväng.. tog hööks.. å lite så... sen vidare till tågstationen för lite lunch... mmmmmm.... asiatisk buffé... de är inte fel de! hihi... sen en sväg på baronen å inne i stan.. blev inte nåt handlat för min de.. å a-s köpte bara lite godis till hundarna.. dock hade dom jäääääätte många schabrak på hööks som jag ville ja.. å de var 50 kr rabatt på alla.. men ja. min plånbok tycker inte att de behövs.. å tror inte att min sambo tycker att de behövs heller hehe:P sen tillbaka till stallet där de blev lite fika med tjejorna.. :D jätte trevligt som vanligt med massa prat.. sen mock.. kände ärligt talat inte alls för att rida så de blev de inte..han förtjänar lite ledigt.. hanhar gått sååååå mycket på sista tiden så.. sen hem å fixa lite mat medans älskling tränade.. å sen lite mys med honom på kvällen framför "sveriges värsta bilförare" sjukt att en dell ftt körkort.. om de nu är äkta detta. ibland undrar man om de nte är fejkat.. men ja.. kul är de.. å jag skulle själv vilja testa deras övningar.. kanske visar sig att man är riktigt usel förare själv :P haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: