Publicerat: / Allt å ingenting

senaste dagarna

ja de var ett tag sen jag skrev men de har väl inte hänt jätte mycket men lite grann.. i tisdags så red jag ut en sväng med J i skogen.. de gick jätte bra,, vi kunde trava bredvid varandra osv.. galopperade gjorde jag först.. blev inte så mycket han verkade trött men de gick bra..

i går var de hoppning på schemat.. W tränade på att hoppa lite på båge.. de gick bra.. men tror inte att han t ycker att 70 är speciellt lönt.. för när vi höjde till 80 så blev de myyyycket bättre.. å jag tycker att hans teknik blivit bättre över lag.. så jag är nöjd med de.. å han verkar ändå ha energi osv.. så W skulle anmäla sig till Mönsterås P&J till på lördag i 80 cm..=) så de ska bli skoj...

annars igår kväll så hade jag bjudit tjejerna i stallet på middag.. så a-s å J kom.. de var jätte trevligt faktiskt... lite gott att äta å lite gott att dricka.. så Fredrik skjutsade hem dom vi 2330 tiden.. mycket trevlig kväll så de får vi göra om tjejer..=)

idag blir de lugnt åxå.. blir nog en barbackatur.. sen vet jag inte om jag vgar rida ut.. annars blir paddocken bra.. lite lugnt.. då jag tror han behöver de.. å sen bara böja å ställa lite i morgon sen tävlingen på lördag.. sen inga fler tävlingar för än till våren... tror att de blir jätte bra=) känns bra faktiskt..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: