Publicerat: / Allt å ingenting

vilken energi!

ja jag tror min sagt att Top har fått massa energi nu.. vad de beror på vet jag inte..antingen att han orkar mer för att han har bättr ekondis å bättre styrka.. vilket jag kan ta åt mig av.. eller så är de höt.. eller en kombination.. haha.. men iaf så såg han väldigt framåt ut idag på hoppningen med W.. tror att dom tyckte de var kul båda två hehe.. övade studs å sen hinder på volt eller i sväng eller hur man ska säga.. han måste öva att kuna vända lite å ndå hålla galoppen å orka hoppa.. å idag kunde han de! som sagt energi idag.. var riktigt kul att se.. iof alltid kul att se dom två ihop men ändå :P å han orkade hålla galoppen bra å sånna saker.. kul k ul..=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: