Publicerat: / Allt å ingenting

blä!!

sitter å fryser med värk i nacken yrsel å illamående.. toppen!!! sovit 4-5 timmar i natt.. känns inte så bra måste jag säga.. men har ringt sjukgymnasten till nacken men hon var på utbildning så får se när å om hon hör av sig.. annars får jag ringa dom igen..

sitter ändå å är lite smått deprimerad inför vintern.. de går sååååå bra med hästen just nu å de är jag glad för.. men är ändå deprimerad inför vintern.. jag vill kunna hålla igång honom å allt de där.. MEN jag fryser ju så dant när jag rider.. skulle vilja ha termoridbyxor.. men finns ju inte till mig =( har bestämt mig för att gå ner i vikt nu. men tror knappast att jag kommer kunan gå ner så många storlekar till denna vintern.. så de är ett mål till nästa vinter att kunna komma i ett par termoridbyxor... problemet kvarstår dock i år.. hur fan ska jag göra? m ina lår blir ju så kalla så att dom gör ont å jag lider så att jag bara vill gråta när jag rider å efter.. de är ju inte så skoj.. då tappar man motivationen helt.. underställ funkar inte.. då de blir för tajt. måste ju vara luft mellan för att de ska fungera.. så ja jag vet faktiskt inte hur jag ska göra.. finns ju vanliga termobyxor.. men frågan är om inte de är för hala att sitta i sadeln med? annars kan man ju köpa sånna.. nä jag vet faktiskt inte.. fudnerad epå om man skulle ta under ställ å sen mjukisbyxor.. men ja jag vet inte hur de fungerar... blir så ledsen på allt sånt här.. vill rida i vinter men vill inte frysa så att de värker å jag får lida för de flera dagar efteråt!!!! blä!!


Postat av: Ankan

Förstår ditt problam.... Ett tips från mig är ridbyxor och sen mjukisbyxor. Har du ridbyxorna under så tror jag inte att du får skav av ev veck på mjukisarna.. Vet dock inte hur halt det blir men det brukar bli vamt och skönt..
Kramiz

Svar: ja jag funderade på mjukisar åxå... får testa de å se om de f unkar.. annars får väl ridningen ligga på hyllan så får man ta på töm å så istället.. lura andra till att rida haha.. tack för tipset=)
Examynia

2014-10-02 @ 08:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: