Publicerat: / Allt å ingenting

dålig dag!

Ja idag tyckte nog inte Top om att man höll på med honom haha.. han var tvär å sur till allt.. han t.o.m sparkade en gång när jag skulle göra galoppskänkel. jam vägrade galoppera å då blev jag lite sur å han sparkade å studsade lite... så ingen bra dag alls för nån av oss. men men ibland har man sånna dagar. fick iaf galopp på honom sen å då galopperade han på fint.. iaf i höger varv.. i vänster var han mer tvär än vanligt så jag vet inte.. dålig dag helt enkelt.. men J hoppade upp å tog några skutt med honom som jag hade tänkt att göra men inte vågade när han höll på som han gjorde.. så de löste sig ju.. sen t.o.m sprang han iväg å gjorde en liten bockning när jag släppte ut honom i hagen.. haha knäpp häst :P får se om han mår bättre i morgon :P kanske ska ta en sväng i skogen då å se hur han är..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: