Publicerat: / Allt å ingenting

de löser sig

ja helgen var helt okej.. igår bio.. idag lat dag.. stallet å massa regn

hästarna ska snart få börja äta hösilage nu.. måste bara få reda på värdena i höt så att jag kan räkna ut en foderstat.. vill at han ska få en korrekt foderstat faktiskt.. förr brydde jag mig inte så hårt men nu eftersom att jag vill bygga hans muskler å vill att han ska ha energi osv så vill jag ha en uträknad foderstat.. i våras när jag hämtade honom så blev han så slö.. å egentligen är de ju inte bra att proppa i dom en massa om man inte vet vad som saknar osv.. men då gav jag lite foder å då blev han piggare.. men som sagt har man en analys så vet man precis vad som behövs.. så får väl se.. men hoppas att jag får tag på en annars så får jag väl skicka in en egen.. men de kostar ju en del.. runt 500 kr..

annars i veckan vet jag inte hur de ser ut.. de jag vet säkert nu r att varje vecka onsdagar så är de hoppning med W å fredagar intervallträning.. de är nåt ja har bestämt.. annars så är e inga speciella dagar å så.. men ska försöka komma igång med tömkörningen en dag i veckan.. dressyr 2 å skogen 2... kan ju bli lite skillnader nu när vädret börjar bli dåligt med.. men vi får se.. =) allt löser sig i slutändan:P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: