Publicerat: / Allt å ingenting

kommit i ofas

ja de verkar som att mitt bloggande kommit lite i ofas haha.. blir inte för än dagen efter som jag bloggar.. måste försöka komma i fas igen:P

igår lördag... red i paddocken.. hade målet att hoppa 50 cm.. å de gjorde jag.. fast egentligen skulle jag inte ridit då jag blivit förkyld igen.. denna gången med hosta å halsont. de hade jag inte sist för nån vecka sen när jag var förkyld,, men ja bara hoppas att de går över fort.. vill ju ha min smak tillbaka! men iaf 50 cm igår å de gick bra satt som en kratta å blev trött direkt men trots de så gjorde han ett såååå bra jobb.. är så stolt.. å ett par riktigt fina hopp blev de när jag visste var jag skulle trycka ifrån,, så de känns bra

idag ska A-s rida genom honom då jag inte pallar aatt rida idag å vill inte att han ska stå.. så hon är snäll å ställer upp.. så ska upp till stallet om en timme å se hur de går om hanär arbetsvillig eller inte hehe...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: