Publicerat: / Allt å ingenting

lägga ner?

nä jag vet inte.. funderar på att lägga ner bloggen.. har ju inte direkt nåra läsare.. brukar vara 2 typ haha.. har iof inte lagt ut på nån sida direkt,, vill ju inte skylta till hela världen om mitt liv men ändå haha.. lägger ut på facebook ibland men inte mer än så.. känns som att de där med bloggar har blivit lite "ute" ett tag var de ju så himlans populärt men nu hör man knappt om bloggare tycker jag.. ellerhar jag fel? har alla andra jättemånga läsare?.. vad skriver dom då om? jag har ju itne direkt nåt intressant liv..

en arbetslös hästägare utan direkt några vänner som inte har nåt liv hahha.. ja de är ju spännande att läsa om:P visst de kan ju vara intressant att läsa om mina framgångar med den nya hästen.. iaf för den som vet hur jag haft de innan.. men ja jag vet itne.. är nog inte så intressant ändå hehe.. nä jag ve tinte.. får se vad mitt beslut blir..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: