Publicerat: / Allt å ingenting

lyckad kväll

igår kväll var som sagt J å P här.. bjöd på trerätters bestående av en macka med lufttorkad skinka, å färskt ost, samt en skinkrulle med färskost i.. å lite sallad bredvid.. till varmrätt blev de potatisgratäng med en fläskfilegryta med persikor å purjolök i.. till efterrätt en pannacotta med smak av centerchoklad.. tror de var uppskattat.. jag tyckte själv de var gott faktiskt..=) sen självklart massa god dricka.. kanske aningen fr mycket god dricka.. framåt kl 2330 kom en av P´s kompisar förbi.. jätteskön snubbe å vi hade kul med gammal go musik å sång å dans.. sen gick vi faktiskt ut en kort sväng på la scala där har jag inte varit på säkert hmm ja 10 år:P ar väl där precis när man fyllde 18 några gånger:P krogen är inte min grej .. förstår inte grejen med de då jaginte gillar att dansa.. men viss dom fick mig att röra på fläsket lite grann iaf så visst de var väl rätt kul.. dock var de kanske mycket "smått" ute så var inte för mig.. ska testa 28+ nångång tror jag så slipper man de där hehe
 
nä jag är är helt nöjd med kvällen å visst man hade lite huvudvärk i morse å seg i kroppen hehe.. idag har vi bara slappat isängen.. givk in till stan å köpte varsinn pizza å sen deckade vi efter de haha å nu har dom just åkt hem å jag ska fortstta slappa.. fr disken osv har jag redan fixat så nu kan fredrik komma hem till ett städat hem.. var länge sen de var såhär städat faktiskt.. men de är skönt att de är såhär nu.. så hoppas att vi kan hålla de såhär så kanske vi kan må bättre både han å jag=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: