Publicerat: / Allt å ingenting

mina underbara!

är nöjd med dagens ridpass.. hade lagt fram galoppbommar å ett litet rakt hinder på 40 cm. har respekt för raka hinder så har bara "hoppat" kryss innan men idag bestämde jag mig.. å efter som min häst är helt underbar så var d einga problem.. två hopp kände jag blev riktigt fina å jag reste mig å trycka av honom i rätt tid så vi bara flög över.. jättenöjd med allt.. vet ju att "felen" som är sitter hos mig så därför är jag nöjd med 40 trots att han kan hoppa 110cm:P men de kommer aldrig ske med mig iaf haha.. så nu taggar jag 50 nästa vecka.. ska se om min kära sambo kan följa med å peppa mig lite:P

pappa å farmor var med å tittade.. älskar dom så otroligt mycket.. mina underbara! farmor på 95 bast lisom.. följer med till stallet.. håller tom hästen så att jag kan få ta lite bilder på henne å hästen.. helt otroligt alltså.. å pappa som bara är för bäst.. de är bara så.. han är min riddare i skinande rustning.. utan han hade jag inte funnits kvar här idag..så är de bara..

nä nu ska jag ta mig lite mat.. blir mina goda kåldolmar en gång till idag.. får passa på att äta nu nä rjag lagat.. för de lär inte hinnas frysa ner några... mums!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: