Publicerat: / Allt å ingenting

oj

jag har visst missat att skriva de senaste dagarna. men har inte hänt jätte mycket.. hehe. i måndags var de lugnt.. tog en ridtur på morgonen i skogen.. en lugn... var sedan på eftermiddagen med J till stallet så hon kunde lämna lite grejer.. hon flyttar ju till oss på lördag :-D ska bli såååå skoj...

tisdag.. red lektion.. gick hur bra somhelst.. L tyckte att han hade blivit fin å fått muskler så de känns bra. fick bra tips på hur jag kan träna vänstergalopp så de ska tränas.. å han skötte sig jättefint.. trodde inte att verken han elle rjag hade den kondisen att håll aigång som vi gjorde i 40 minuter haha.. men jag är sååååå nöjd.. med oss båda å på tipsen jag fick..

idag så var de en seg förmiddag fredrik å jag tog de bara lugnt.. sen laga mat å sen till A hon ville följa med till stallet med barnen å de är klart att dom fick de=) hennes äldsta dotter ville rida på min stora häst.. så visst när W hade gjort ännu ett bra hoppass som jag är nöjd med. han gjorde ett jättefint galoppombyte.. riktigt snyggt var de hehe.. efter de så fick dotterna rida.. hon såg så lycklig ut så hon sover nog gott i natt:P nu kokar jag lite pasta som jag ska äta till in goda korvstroganoff som jag gjorde innan.. mmmmm



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: